[Mplayer-felhasznalok] Leadtek Mplayer

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Tue May 3 14:30:06 CEST 2005

Haliho! Csibra Gergo "jomunkasember" User,  May 3-n irtad ezt a cuccot:

> Ezt nem én írtam...

Nem, en irtam.

> Lebuktam :)

Van ez igy. Csak ismeros volt a nev.

> Top-postér nem jár spamdb?

Ugy erted, tul sokat hagytam benne? Elofordulhat. Valamikor
ugy tanultam, annyit hagyjon benne az ember, amibol biztos
ertheto, hogy mire reagalt. Ezt egzaktul meghatarozni eleg nehezkes,
embere valogatja, hoyg ki mire emlekszik. Eppenseggel torolhetem
az egesz elozmenyt, csak valaszolok, ha netan valaki igy kivanja.

De ha esetleg ugy erzed, talan visszaterhetnenk az eredeti temara...
Vagy ha nem, hat nem, akkor itt abba iy hagyom.