[Mplayer-felhasznalok] Leadtek Mplayer

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Mon May 2 17:20:47 CEST 2005

Haliho! Csibra Gergo "jomunkasember" User,  May 2-n irtad ezt a cuccot:

Nem tudom, mit rontasz el, nem vagyok pszichologus.
A bttv driverrel hianyzik a /dev/video0 eszkoz,
tehat a tvtime sem megy. Kezzel letrehozhatom,
de abban nincs sok koszonet, az eszkoz-interfacehez
nem tartozik valos eszkoz.
BTW: Te az a Csibra Gergo vagy, aki anno a CoV-ba
(vagy a PCU-ba) irogatott?