[Mplayer-felhasznalok] szetszed-osszerak

Arpi arpi at mplayerhq.hu
Mon Mar 21 18:21:45 CET 2005

Szia,

> hogy a benne
> szinte sehol

> de a jpeg-nel mintha lenne valami olyasmi, hogy meg lehet adni a
> szazalekot, tehat ha en mondjuk 100 %-ra allitom, annak nem azt kene
> jelenteni, hogy vesztesegmentes? Valamint van valami olyan is az
> osszerakasnal, hogy ljpeg(lossless jpeg), szerintem ez is valami
> ilyesmit sugall.

Hat az mplayer -vo jpeg-je a libjpeg-et hasznalja, az pedig biztosan
allithatom hogy nem lossless, meg max minosegben sem.
A libavcodec-ben mintha mar lenne lossless jpeg tamogatas, de
azt csak dekodolasra hasznaljuk...

A'rpi / MPlayer, Astral & ESP-team

--
Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.