[Mplayer-felhasznalok] szetszed-osszerak

Zana Janos janos.zana at uni-corvinus.hu
Thu Mar 17 16:47:21 CET 2005

Bálint Zsuzsanna wrote:
> Szoval: Van egy olyan funkcio az mplayerben, amivel szet lehet szedni
> egy videot kepekre, es egy olyan amivel a kepeket ossze lehet rakni.
> Azt szeretnem elerni, hogy az elsore szetszedett videobol ugyanazokat
> a kepeket kapjam vissza, mint amiket a masodik videobol(elsore
> szetszedett kepekbol osszerakott video) lehet kinyerni szetszedes
> utan. En azt hittem a raw formatum ilyen, de nem.

Nem értem a kérdést. Szöveges terminálon (nem az X képernyőjén) kiadva
az "mplayer jatekfilm.avi" parancsot, százharmincezer darab png
kiterjesztésű képfájl keletkezik.
Persze, ezeket össze is lehet rakni filmmé a mencoderrel.   Üdv, J.

--
János Zana, Corvinus University of Budapest, Faculty of Food Science