[Mplayer-felhasznalok] FMP4 fourcc

Arpi arpi at mplayerhq.hu
Tue Mar 8 18:33:32 CET 2005

Hi,

> Legujabb (mai) libavcodec vcodec=mpeg4-re ilyen fourCC-t gyart: FMP4
> Nincs is ezzel semmi baj, csak eppen szerencsetlen windows meg februari
> ffdshow-val sem jatsza le.
> Meg lehet kerni libavcodecet, hogy mellozze ezt a fourcc-t es rakjon
> normal DIVX-et vagy van valami mas codec amit hasznaljak?

meg. rtfm.

> Ehhez meg: libavcodec supported encoding codecs-rol lehet kerni valahogy
> helpet? vcodec=help vagy ilyesmi?

passz

> Meg egy kicsit ehhez: xvid encodingot nem terveztek veletlenul libavcodecbe?

heh?
az xvid egy mpeg4 szabvany implementacio neve. libavcodec egy masike.
ugyanolyan mpeg4 formatum a 2, csak mas irta a codecet es ezert mas a
neve...

> Na meg: xvidencore 1.0.2 korul es foljebb masnak is olyan xvidet csinal
> amit a windows sehogy nem jatszik le?

nemtom, nem hasznalunk xvidet, lavc jobb

A'rpi / MPlayer, Astral & ESP-team

--
Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.