[Mplayer-felhasznalok] WMV9 es amd64

zsolt zsolt.szekely at freestart.hu
Sat Mar 5 19:47:20 CET 2005

2005-03-04, p keltezéssel 15.18-kor VMiklos ezt írta:

> ez attol fugg. gondolom a problema az, h van 1 full 64bites rendszer,
> 64bites mplayerrel, viszont ott telleg nem fognak menni a 32bites dllek

Szia!

Alioth fele debian 64-rol van szó, teljes egeszeben 64 bites rendszer.

MPlayer cvs-bol forditva:
file /usr/local/bin/mplayer
/usr/local/bin/mplayer: ELF 64-bit LSB executable, AMD x86-64, version 1 (SYSV), for GNU/Linux 2.6.0, dynamically linked (uses shared libs), stripped

Azt en is ugy gondoltam, hogy 64 bites task nem tud linkelni 32 bites lib-et.
Ezek szerint mas codec sincs hozza!