[Mplayer-felhasznalok] DVD lejatszasi ido

Arpi arpi at mplayerhq.hu
Wed Mar 2 00:05:38 CET 2005

Hi,

> Sziasztok
>
> Szeretnek irni 1 perl scriptet ami segit arhivalni a dvd
> lemezeimet. Ott tartok, hogy sikerult kilistazni az
> mplayerrel a filmben levo hang es felirat streamek
> tulajdonsagait, de nem sikerul a lejatszasi idot megnezni.
> Avi fileok eseten egyertelmuen kiirja parancssori listaba a
> framek szamat. Hogy tudom ezt lekerdezni az mplayer
> segitsegevel?

dvd-nel sehogy.
ott ugyanis (mint az mpeg-eknel altalaba) nincs header...
plane ha tobb angle, vagy sok audio track stb van, akkor
eleg nehez az egesz file (lemez) vegigscannelese nelkul
kitalalni a tenyleges frame szamot.

en igy szoktam:
mencoder -oac copy -ovc frameno dvd://.... -alang hu

ez ki is kopi a vegen hogy a kijelolt audio track
atmasolasa utan emnnyi hely marad a videonak es az
milyen cd-nel mekkora bitratet jelent.

ha meg az audiot is tomorited, akkor azt is megcsinalhatod
ezzel es kesobb mar csak az igy kesuzlt filebol masolod...
(lasd 3-pass encoding a doksiban)

A'rpi / MPlayer, Astral & ESP-team

--
Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.