[Fwd: Re: [Mplayer-felhasznalok] linux alatt full screen]

Germer Peter pgermer at glas.zeon.hu
Sun Jun 12 17:40:06 CEST 2005

Egy regi GeeForce 2 440-es van. Kiprobaltam a tobbi kimenetet, de azokkal
a felirat elmosodik, amikor mozgas van a kepernyon, gyakorlatilag elmozog
vele a felirat is, es igy elkeni a kepet, de csak a feliratot. Ez vajon
mitol van? Rossz driver?

menni. Video kimenetnek az X11 (XImage/Shm) -et hasznalom, mert a
tobbin lelassul a kep, es nagyon csuszik a hanghoz kepes

> A -vo x11 eseteben nem fog menni csak a softwares nagyitas a -fs -zoom
kapcsolokkal. Ha azt szeretned hogy videokartya dolgozzok akkor xv vay
sdl vagy a tobbi kimenet kozul valassz valamit. Milyen vga kartya?