[Mplayer-felhasznalok] avisynth.dll problema

Andras Lorincz andras.lorincz at gmail.com
Wed Jun 8 21:28:52 CEST 2005

Ha peldaul akarom hallgatni a petofi-t igy inditom el a mplayer-t:

mplayer http://real1.radio.hu/petofi.ram

De ezt kapom:

Cache fill:  0.01% (142 bytes)    Win32 LoadLibrary failed to load:
avisynth.dll, /usr/lib/win32/avisynth.dll,
/usr/local/lib/win32/avisynth.dll

A windows codec-ek fel vannak teve de sehol nem talalom az
avisynth.dll-t. Egy kis kereses utan, ezen a forumon azt modta valaki
hogy le kell venni az avisynth programot a www.avisynth.org-rol, fel
kell telepiteni egy windows-ra es onnan felhasznalni az
avisynth.dll-t. Ugy is tettem es aztan az mplayer sorra kerte ezeket:

AVIFIL32.dll  GDI32.dll  MSACM32.dll

es azokat is megtalaltam. Vegul megallt kerni mas dll-eket de megse
ment. Meg tudja mondani valaki hol talalom a megfelelo avisynth.dll-t?