Re: [Mplayer-felhasznalok] capture fps -> 23.976, csatorna beállítás frekvencia megadásával

Robert Klug rklug at arcor.de
Mon Jun 6 13:36:46 CEST 2005

Attila wrote:

>Szeretnék 23.976-ra állított fps-el felvenni a tunerkártyáról.
>Az MPlayer 1.0pre7-et használom és ezzel a paranccsal szoktam
>felvenni:
>
>mencoder tv:// -tv driver=v4l2:channel=38:chanlist=europe-east:width=384:height=288:norm=PAL:audiorate=44100:alsa -ovc lavc -lavcopts vcodec=mjpeg:vbitrate=1300 -oac copy -ofps 23.976 -noskip -o tv.avi;

Szerintem amit a tv drivernek irtal PAL normat az azt jelenti, hogy
tunerkartya hardware 25 fps-sel vegyen fel. A -noskip-pel meg azt is
megtiltottad neki, hogy eldobjon nehany framet a kivant fps kedveert.

Ha szerencsed van, akkor a mencoder at tud kodolni 25fps videot egy
masik fps-re, de arra megfelelo parameterekkel ra kell venni. Ha jol
emlekszem, akkor az ifps, ofps opciok valok erre.

Robi