[Mplayer-felhasznalok] Itt a lame hol a lame+interleave problémák

Tomi tomi at webgrafika.hu
Fri Jul 15 13:44:52 CEST 2005

Sziasztok!

Miért van az, hogy divx kodolásnál ha userként csinálom akkor a hangnál
csak framecopy-t csinál, ha sudo su -ként akor kiírja hogy az Mplayer
libmp3lame nélkül lett fordítva, (pedig benne van a config.mak szerint)
rootként viszont simán megy mp3 hanggal a kódolás?
Milyen kódolása hangnak egy Divx4-es film mellett(mp3/pcm)? A DVD-n
milyen hang szokott lenni?
A paranccsorok:
mencoder dvd.vob -ovc frameno  -oac mp3lame -lameopts cbr:br=128 -o
frameno.avi
mencoder -oac mp3lame -lameopts cbr:br=128 -ovc lavc -lavcopts
vcodec=mpeg4:vbitrate=700:vpass=1 -o "kimenet.avi" "dvd.vob"
mencoder -oac mp3lame -lameopts cbr:br=128  -ovc lavc -lavcopts
vcodec=mpeg4:vbitrate=700:vpass=2 -o "kimenet.avi" "dvd.vob"

Más:
Adott egy csomó állítólag mpeg1-ben készült digitális fényképezővel
felvett film.avi Ezekről kidobtam a hangot a -nosound opcióval, majd
összevágás után rátettem egy másik mp3 hangot , a
-audiofile=kiseroszoveg.mp3 opcióval.
A gond csak az, hogy ha ezt CD-ről vagy lassú merevlemezről lejátszva a
kép akadozik, és a meghajtó rentgeteget mozgatja a fejét.

A -nosound teljesen eltűnteti a filmről a hangsávot, vagy csak csendet
tesz a hangsávba?

Ha hangtalanított filmhez hangot teszek -audiofile opcióval akkor
non-interleaved lesz?

Hogy lehet egy n.i. filmet interleaveddé varázsolni úgy hogy ezt más
lejátszók is észrevegyék?(mintha láttam volna ilyet a manualban...)

Az összevágás a csak -oac copy -ovc copy parancsokkal ment, a kezdet és
a végpontok variálásával (-ss -endpos).

Előre is köszönöm a válaszokat
 Tomi