[Mplayer-felhasznalok] Nagyon jo minoségu enkodolas. - file meret nem lenyeg.

robert.szabo at vodafone.com robert.szabo at vodafone.com
Thu Jul 14 19:30:56 CEST 2005

> Sziasztok,

Olyan beallitast keresek amivel nagyon jo minosegben tudom a filmjeimet bekodolni, miutan begrebbeltem a TV kartyarol.
Eddig kb 3000 bites MPEG4 enkodolast probaltam de meg mindig nem eleg jo a minoseg. (pl: latszik a pixel fekete feluleten)

Konkret mencoder parametereket kuldjetek legyszives.
(a meret majdnem lenyegtelen, -de mondjuk az eszszeruseg hatarain bellul-)