[Mplayer-felhasznalok] Divx kodolas asztali Divx lejatszo szamara.

robert.szabo at vodafone.com robert.szabo at vodafone.com
Thu Jul 14 14:43:04 CEST 2005

Sziasztok,

Abban kernem vki segitseget, hogy milyen kodolast hasznaljak, hogy az
asztali DIVX lejatszo (Siltex) megtudja jeleniteni az Divx-et amit keszitek.

Jelenleg barmilyen parameterezessel, csak a hang szolal meg az asztali lejatszon,
a kep meg sem jelenik.  Az Mplayer szepen lejatsza.

Ilyen parameterekkel probaltam kodolni:  (Csak a lenyeges reszeket irtam ide )

mencoder  ....  -ovc lavc -oac lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:vhq:mbd=2:v4mv:vbitrate=1000  ....

Ahogy olvasgattam a listat nekem ugy tunt a maga a ffmpeg codec nem tul kompatibilis az asztali lejatszokkal:
(Subject: [Mplayer-felhasznalok] miniDV -> DVD Robert Klug Dec 19 22:50:55 2004)

Vagy lehet hogy csak vmilyen beallitast rontottam el?
Lehet olyan Divx-et csinalni Mencoderrel amit az aszatli DIVX player lejatszik?

Koszonom,
Robi