[Mplayer-felhasznalok] gmplayer

Orvos Levente suslista at freestart.hu
Thu Jan 27 22:21:38 CET 2005

Sziasztok,

fent van a pre4 + gui. Az a bajom, hogy ha beteszek egy dvd-t, amelyen több
sáv is van, ha jobb gombbal sávot szeretnék váltani (guiban), akkor látom,
hogy nem talál sávokat, vagyis semmi sem jelenik meg. Ez hiba, vagy beállítás
kérdése. Konzolon az mplayerrel tudom, mit kell csinálni, tehát engem most
csak a guis verzió érdekel.

A másik, amit már írtam, de senki sem válaszolt, hogy az újabb verzióknál
(pre5-6) ha a gui-ban beállítom, hogy fullscreenen nyíljon meg indításnál,
azt látom, hogy a teljesképernyős háttérképben van egy kis kép is. A kettő
ugyanaz, csak a mérete különbözik. Ezt hogy lehet kiküszöbölni?

--
Üdv,
Levente