[Mplayer-felhasznalok] DTS

Arpi arpi at mplayerhq.hu
Thu Jan 6 19:42:49 CET 2005

Hi,

> Szerintem inkább
>
> -aid 136
>
> egyébként én is tapasztaltam, hogy az -alang hu gyakran nem muxik...
> sajnos....
>
> Ilyenkor lehet vadászni az aid-re....

ez van, a gyartot hibaztassatok.
pl. a gyari starwars ep 1 dvd-n is szar a mapping, -alang hu-ra asszem
cseh hang jon.

a lenyeg, hogy a dvd-n az .ifo fileban van egy tablazat, hogy pl. a
hu nyelvhez az aid a 132-es... na ez a tabla gyarkan szar vagy hianyzik.
foleg a masolt es atalakitott (warezolt) dvd-ken, de neha a gyarin is.

mivel az asztali jatszoknal a menun keresztul valasztanak nyelvet, ott
ez a tablazat nincs hasznalva, igy nem nagyon derul ki ha szar...

A'rpi / MPlayer, Astral & ESP-team

--
Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.