[Mplayer-felhasznalok] -geometry help

SyS sys at ektf.hu
Wed Feb 16 03:33:16 CET 2005

Sziasztok!

Hosszú idő után upgradeltem az mplayer-emet 0.92-ről 1pre6 -ra aszem ez a legfrissebb.
Namost az új a -geometry kapcsolót nem akarja megenni és ahogy a manban olvastam nem is támogatja a framebuffer-t, ez a kapcsoló:o

Eddig ezzel oldottam meg azt, hogy pozicionálgattam a képet, de most nem tudom, hogyan oldhatom meg. (és miért nem működik többé?)
Az van ugyanis hogy a TV-n jobbról, balról és felülről jókora darabok nem látszanak.
Ez néha jól jön (automatikus panscan:-)
De néha nem:/
Az expand filterrel lentebb tudtam tologatni a képet úgy hogy w-nek -200 körüli értéket adtam
(ilyenkor gondolom alá kerül 200 pixel fekete és középre helyezi el tehát 100-al jön lentebb)
de így viszont nem tudom nagyítani a valós képen, ha kellene. az x,y-okra meg nem akart reagálni az expand:/
Nagyíthatnék ha a scale menne egyszerre az expand-al az h nemmegy az normális?:-)

Van valami más megoldás arra, hogy elpakoljam a képet tetszőleges pozicióra a képernyőn?

Ja és jól vettem észre, hogy ha ennek az expand-nak o=1-et adok akkor nem kell kell kettős buffer (-double), ahhoz hogy ne vibráljon
a felirat?
Erről mér' nem ír a fáma vagy faq?:-)

A válaszokat előre is köszi.

SyS