[Mplayer-felhasznalok] parancssor vs. gui

Nagy Ga'bor ngabor2 at freemail.hu
Mon Feb 14 18:34:10 CET 2005

On Sun, 13 Feb 2005, [ISO-8859-2] Pásztor Szilárd wrote:

> Próbáld ki, hátha igaza van és tényleg az a baj, hogy csak az interleave
> hibás. Másold át mencoderrel -ovc copy -oac copy és nézd az eredményt.

A kérdés igazából arra (is) vonatkozott volna, hogy ha a parancssoros mód
észleli a hibát, és meg is oldja, akkor a GUI miért nem?

> Ha beteg az avi, akkor szopóágon vagy.

Nos, a fenti parancssal átmásoltam, szintén kiírta az előbbi üzenetet, de
a másolatot utána le tudtam jáccani hiba nélkül.

Tehát a kérdés továbbra is adott: a gui miért akadályozza meg a
"hibajavítást"? Túl régi verzió (1.0pre3)? Az újabbakról elég sok hibát
olvastam itt is.

--
  NGabor

     06/30/677-14-99          #Linux forever! (Debian Sid; 2.4.28)
*Magyarországon minden 41. ember Nagy. Családon belül még jobb az arány.*