[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd pcb bezarva van

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Sun Feb 13 00:59:39 CET 2005

Hi,

On Wed, 9 Feb 2005 00:43:58 +0100 (CET)
VMiklos <mamajom at axelero.hu> wrote:

> masoknak meg pont akkor lesz rossz. eljenek a szabvanyok ;-)

ajaj

feladom.

Ha a mencoder resz lemegy akkor a szinkron ok.
Ha szetvalasztom a hangot meg a kepet es utanna ujbol osszerakom, elcsuszik a hang.( a kep gyorsabban megy talan)

Több programmal is kiprobaltam a szetvalasztast meg az osszerakast, de nem jo eggyik sem.

Felraktam egy avit
( ftp.mplayerhq.hu/MPlayer/incoming/divx2svcd/R.avi )
a webre. Ezt az avit probaltam atkonvertalni, olyan mpegbe amit ha szetvalasztok es osszerakok akkor jo lesz mpegnek. Azert kell igy szetvalasztani meg osszerakni, mert az asztali cucc csak igy jatsza le.
Linux ala mas progi ami tud avibol mpeget csinalni ugye nincs csak a mplayer ?

koszi,

Attila

ui: probaltam a a tovid -et is, annal nem volt hang.