[Mplayer-felhasznalok] HELP!!!

Gajáry Csaba gaid at axelero.hu
Sun Feb 6 17:09:06 CET 2005

Kedves Pepó, Pontscho és 41. Nagy Gábor!

Mindenekelőtt nagyon köszi fergetegesen gyors válaszotokat, de mielőtt tova
haladnánk, kérlek engedjetek meg egy rövid bevezetőt: ... ami persze nem
azért, hogy vitatkozzam Gábor záró mondatával: t.i. egykisangoltudás, de
valamit - ha nehéz is - meg kell értsetek:
Én egy idős bácsi vagyok, aki közel 20 év vindózozás után kb. 5 hete úgy
döntött, hogy ide nekem a Linux!!! Egy szüzi vincsire feltelepitettem a SuSE
9.0-át és azóta éjt nap alá téve ezt bújom ( az asszony már csúúúúnyán néz)
és az mplayert is egyedül!!! raktam fel (mint az egyszeri háziasszony: egyik
kezemben a szakácskönyv, a másikban a fakanál...). De műxik!!!

Szóval ez nem "angoltudás" (jól beszélem): sajnos köztünk fényévek vannak -
Ti már felülemelkedtetek a vason, programozók vagytok: azt csináltok vele, ami
eszetekbe jut - mit Nektek oprendszerek, proginyelvek - szárnyaltok ezek
felett!!! Mi meg csak püföljük a billentyűzetet....
Abban segítsetek, hogy milyen könyveket ket lépésről-lépésre elolvasnom, hogy
a 20-ból 19,5 legyen (fényév)??? Vagy mi mást ...?????

 Most vissza az esztétikai hibákra:

 - elsőként Pepó tanácsára hozzáírtam a parancssorhoz a2>/dev/null -t de semmi
változás!
 - azt' rgazdaként kiadtam a chmod 664/dev/rtc parancsot!
Válasz: Linux RTC init error in ioctl (rtc_irqp_set 1024): Hozzáférés
megtagadva
Try adding "echo 1024 > /proc/sys/dev/rtc/max-user-freq" to your system
startup scripts.

Nem vagyok feladós tűp, de tollat ragadtam... ilyenkor mi van???????

Üdv:
Csaba
U.i.: milyen progival lehet a hallgatott rádióműsort felvenni .wav formában?
KRecord-ot próbáltam - semmi...