[Mplayer-felhasznalok] Kepernyorol mozgokeplopas

Fisher fisher at fisher.hu
Sun Feb 6 13:04:53 CET 2005

>egy-egy screenshot-ot készíteni, és ezeket egy avi-vá összefűzni. Na erre
>képes-e a mencoder. Ha nem, akkor van-e tervben, hogy megcsinálják. Ha

A mencoder nyilván nem, de ha csinálsz egy ügyes képlopót, ami megoldja,
hogy másodpercenként legalább 10x kicsapdossa a képernyőképet valahová,
akkor már nyertél is :)
A TightVNC-hez van egy feutre req. ami kb. arról szól, hogy milyen remek
lenne ha a kliens szépen lementené a képfolyamot egy file-ba.
Kicsit megturkásztam a google-t, és találtam egy ilyet:
http://namazu.org/~satoru/x11rec/index.html.en
Hátha segít.