[Mplayer-felhasznalok] Kepernyorol mozgokeplopas

Pásztor Szilárd don at sztaki.hu
Sun Feb 6 12:13:13 CET 2005

Also-Antal Csaba:
> azert furcsa madar vagy te... kerdest tesz fel valaki aki pl most latja
> eloszor az mplayert erre irsz egy olyan valaszt amitol jol pofanvagna az
> ember ha szemben allnal vele aztan meg serelmezed ha beszolnak...

Azt gondolom, azért volt némi minőségi különbség az én beszólásom meg az ő
beszólása között, mondjuk úgy pár nagyságrendnyi.

A kérdés teljesen hasznavehetetlen volt, mivel értelme sincsen. Viszont régi
szabály, hogy ha az embernek kérdése van levlistán, akkor azt írja le szépen
kulturáltan, na ez a kérdés egyáltalán nem ilyen volt. Ha figyeled a listát,
akkor láthatod, hogy nem szoktak beszólni a kérdezőknek, mármint azoknak,
akik leírják, hogy mit szeretnének, és nem azt várják el, hogy két szóból
kitalálják az ő problémájukat.

Persze nem szükséges anyáznom se, ebben az esetben semmiféle válasszal sem
találkozik a kolléga, amin megint jól meg lehet sértődni, mert utóbbi
leveleiből látszik, hogy még mindig nem lát tovább az orránál.

s.