[Mplayer-felhasznalok] Kepernyorol mozgokeplopas

Pásztor Szilárd don at sztaki.hu
Sat Feb 5 22:34:13 CET 2005

Peter Simon:
> Hálás köszönetem, Pásztor Szilárd! Már a Dallas sorozat felénél járok...
> Egyszer majd téged is megfilmesítelek. Lerajzollak két vonallal. (Ennyi
> elég hozzád.)

Noha én nem személyeskedtem, bár megtehettem volna, azért szerintem gondolj
utána, hogy sikerült-e a problémádat legalább a minimálisat alulról ütögető
szinten specifikálnod, ha érdemi segítséget vársz.

s.

                     |  To Do is to Be       - Rousseau  |
                     |   To Be is to Do       - Sartre   |
                     |  Do Be Do Be Do Be Do - Sinatra   |