[Mplayer-felhasznalok] Mplayer segfault

Zsolt Dollenstein zsol at zsol.bounceme.net
Tue Apr 19 22:05:34 CEST 2005

Nos, csak az archívum kedvéért válaszolok. Sikerült megoldani a problémát.
Újraforgattam az mplayert --enable-debug=3 configure opcióval aztán gdb-ben
lefuttattam, és a backtrace (bt parancs) eredményeképpen láttam hogy vmi
nincs rendben az nvidia display driverrel. A gentoo-féle driver volt fent
nekem, gyorsan le is szedtem és felraktam az official változatot, így minden
működik.