[Mplayer-felhasznalok] ekezet a felirtaban nem megy!

Jozsef CZOMPO czo at czosoft.local.hu
Tue Oct 26 22:09:21 CEST 2004

On Tue, 26 Oct 2004 14:51:10 +0200
Suity Zsolt <suich at mailbox.hu> wrote:

>     A windozbol szedegettem, de... elkapkodtam a dolgot, en NEM FreeBSDt
> hasznalok
> es aszongyak a nalamnal okosabbak h ez FreeBSD bug
>
> Sincerely,
>     Suich

nekem iesmi gondom van linux alatt. a -subcp WINDOWS-1252 megoldotta a problemat. de ez csak akkor megy ha van iconv tamogatas, vagy azzal lett forditva. arra nem emlexem hogy korabban is igy forditottam-e, de legutobb igen, es hatarozottan csunya nehany ekezet. egyebkent iso8859-2 fontokat szedtrem le es azt hasznalom vele.

	Czo