[Mplayer-felhasznalok] DV PAL kamera

rr rr at rr.sote.hu
Mon Oct 25 13:22:39 CEST 2004

Sziasztok

Velemenyem szerint az otthoni felvetelek tomoritese, ha _monitoron_ akarom
megnezni, interpolalt 50Hz-es tomoritessel a legjobb, mikozben a bit ratat
nem kell novelni. (TV-re persze mpeg2, interlace kell)

ehhez csinaltam egy Tcl/Tk script-t, amellyel beallithato a parameterezes.
(Jonehany mencoder parancssort begepeltem mar, ezzel egyutt eselytelen
szintax-error mentesen begepelnem 150 karakteres parancssort)

http://rr.sote.hu/enkood.tcl.gz

Ketfele visszajelzes kene: ha valaki otthon van cmp,subcmp stb-ben
illetve ha valaki rendszeresen hasznalja majd, akkor megdobhatna egy
maganemillel, esetleg kivansaglistaval.
--
Radnai András
egyketto3 at rr.sote.hu