[Mplayer-felhasznalok] Divx2Svcd

VMiklos mamajom at axelero.hu
Thu Oct 14 23:06:54 CEST 2004

On Thu, 14 Oct 2004, Balu wrote:

> Adott egy 68 perces avi film, amire kiszamoltam egy bitrate
> kalkulatorral, hogy mennyi bitrate-val kell konvertalni, hogy raferjen 1
> CD-re. Azonban a konvertalas utan egy 89 perces mpeg jott letre. Nem
> nagyon ertem.

az audiot nezd meg, iirc 128ra vettem, azt meg hozza kell szamolni. csak a
video bitratajat tudod allitani a kapcsoloval tehat valamivel kevesebb
bitrata kell. a meret miatt meg ne aggodj, mert mode1ben irja, igy sokkal
nagyobb meretu iso is felmegy 1 cdre (le1xusitve a dolgokat :))

ajanlom, h kiserletezz ujrairhatoval

> Tudna valaki segiteni.

irasjelek ;)

udv / greetings,