[Mplayer-felhasznalok] Divx2Svcd

Magyari Balázs webmaster at kallokorhaz.hu
Wed Oct 13 08:33:54 CEST 2004

Udv mindenkinek
Mostanaban kezdtem el foglalkozni a videozassal linux alatt. Celom az
lenne, hogy a gepemen levo avi filmjeimet svcd formatumba CD-re irjam,
hogy asztali DVD lejatszon le tudjam jatszani.
Ratalaltam a Divx2Svcd scriptre ami nagyon jonak tunik, azonban nehany
dologban kerdesem akadna.

1. 90 perces avi filmet probaltam konvertalni svcd-be, amit meg is
csinalt azonban 2500 kbs mellett majdnem 1GB lett igy csak 2 CD re fer
ra. Probaltam a bitratat allitani a -b kapcsoloval azonban valtozatlan.
Hogyan tudnam ezeket a filmeket egyetlen CD-re kiirni.

2. Vannak olyan avi file-ok amik darabokba vannak es ezeket kellenne
egybe svcd formatumba irni. Tudja e a script ezt egybol vagy kulon-kulon
ossze kell fuzni az avikat es ugy konvertaln svcd-be.

3. Probalkoztam volna olyannal, hogy csak egyszeruen atkonvertalom svcd
formatumba es nem csinalok belole bin-cue parost, de nem sikerult. Ezt
hogy lehet a scripttel megoldani?

Valaszokat elore is koszonom.

Balu