[Mplayer-felhasznalok] ATI Rage Mobility AGP2x 8MB

Zambo Sandor David hagymastojas at sch.bme.hu
Tue Oct 12 20:02:46 CEST 2004

Sziasztok

Van egy Fujitsu Siemens E-serien 6540-es Lifebookom a subjectben említett
karival. Leforgattam rá a mplayert (Debian Sarge rendszer). Ment mint a
karikacsapás, csak hát van egy kis problémám. Ha kiteszem fullscreenbe a
filmet, akkor nem változtatja meg a kép méretét. Magyarán lesz egy fekete
hátterem és középen a film megy eredeti méretben. Utánna feltettem az
ati.2 drivereket és a drm-kernel csomagot is leforgattam, de semmi. Mi
lehet a megoldás? Válaszokat légyszi privibe küldjétek, mert nem vagyok
listatag
Előre is köszi : Sanyi
hagymastojas at sch.bme.hu