[Mplayer-felhasznalok] Taviranyito kerestetik

htibi58 htibi58 at freemail.hu
Sat Oct 9 08:38:03 CEST 2004

VERTIKE Laszlo írta:

> Fejembe vettem, hogy ezentúl távirányítóval szeretném irányítani az
> mplayerem - de a szomszéd szobából, ezért valamilyen RF-es távirányítóra
> lesz szükségem. Az Ati remote wonder elvileg ok is lenne, ha jól
> értettem:

> Van ezzel valakinek tapasztalata? Hol lehet ilyen kütyüt itthon
> önmagában, all-in-wonder videokártya nélkül beszerezni?
>
> Ha más RF-es, magyarországon könnyen beszerezhető távirányítóról tudtok,
> az is jöhet!
Közelebbi tapasztalatom nincsen, de a Computer Panoráma PC & Mozi című
könyvében vannak leírások a szomszéd szobából történő távirányításra
(245-254. oldal). Infrás és rádiós megoldás is van, de inkább csak a
dolog hardveres megoldásáról ír, a szoftrver kapcsán csak az UIP-t
említi, ami a win-es shareware progi. Linux alatt az mplayerhez a LIRC
van illesztve, úgyhogy valószinűleg egy rádiós+infrás kombinált átvitel
lehetne a megoldás.

				H.T.