[Mplayer-felhasznalok] online filmnézés + mentés

Arpi arpi at mplayerhq.hu
Wed Nov 24 22:51:28 CET 2004

Hi,

> Fisher:
>
> Szerintem itt senki sem állította, hogy lehetetlen.
> Mondjuk a Margit-hídról csoportosan a Dunába ugrani sem lehetetlen, aztán
> mégse csinálják a népek.
>
> Ettõl még továbbra is azt gondolom, hogy ez a feature olyan szinten
> kényelmi, hogy a TODO listán jó hátulra tenném. Egy nem jelentõs tranziens
> állapot kezelésére kellene igen sok energiát befektetni.

a vicc az, hogy korrektebb es technikailag vszinu egyszeribb is lenne
igy csinalni az indexelets, mint indulaskor (-idx). plusz eroforrast
nemigen eszik (nehany orajel / packet, azaz <0.01% cpu), es mukodne az
opendml (>2GB0 fileokra is. nem veletlen lesz a g2-ben mar igy.

kb fel nap alatt at lehetne irni a g1-et is ilyenre, csak senkit
nem erdekel annyira hogy unalmaban nekialljon.

A'rpi / MPlayer, Astral & ESP-team

--
Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.