[Mplayer-felhasznalok] online filmnézés + mentés

laszlo.nemeth at alkaform.hu laszlo.nemeth at alkaform.hu
Wed Nov 24 20:14:23 CET 2004

Pásztor Szilárd írta:
> Na hát erre mondom azt, hogy innentől kezdve már csak egy-két lépés megkérni
> a Napot, hogy ne menjen már le éjszaka, hogy ne kelljen megerőltetnünk a
> szemünket a sötétben.

Csak azért, hogy "lo szerafin" ne érezze egyedül magát:

Napok óta ezzel a "nézem a TV-t késleltéssel" problémával küzdök.
Nekem ez az "menetközbeni indexelés" eddig eszembe sem jutott.
Amikor Processzor és HDD teljesítmény van bőven, szerintem remek ötlet.
Az algoritmuson és a fontossági sorrenden persze lehet sokat agyalni, de
az igényt nem érzem túlzónak.
Sávszélességduplázások idején ilyesmikkel lehet egy remek projectet a
népszerűségi listák élén tartani.

Szilárd, ha egy bolond (szerafin) százat csinál, akkor a megtisztelő 2.
helyet örömmel vállalom.

alkanl