[Mplayer-felhasznalok] online filmnézés + mentés

Pásztor Szilárd don at sztaki.hu
Wed Nov 24 15:12:52 CET 2004

lo szerafin:
> Az automatikus újraindexelés nagyon hasznos dolog. Mondok
> még egy példát:

Persze. Az is rem hasznos dolog, ha legyartja a filmeket magatol, hiszen,
mint mondottam, akkor le sem kell oket tolteni.
Mindossze annak az igenynek a lehetetlen ostobasagara (bocs) akartam utalni,
ami arrol szol, hogy lejatszas kozben majd idonkent a fejehez kap a
lejatszo es nekiall ujra vegignyalazni a teljes file-t, hogy neked legyen
indexed, mindezt pusztan azert, mert te nezni szeretned azt, ami meg nem
jott le.

Attol nem lesz epkezlababb egy igeny, hogy akadt mar olyan pihent agyu,
akinek mar eszebe jutott. Talan nem tevedek sokat, ha azt gondolom, hogy
jelenleg, es belathato idon belul igy is marad, prioritasban kb. az utolso
utani egy ilyen kulonosen fontos featurha beepitese.

s.