[Mplayer-felhasznalok] online filmnézés + mentés

SyS sys at ektf.hu
Mon Nov 22 22:42:46 CET 2004

Sziasztok!

Most, hogy ilyen óriási sávszélességeket adnak otthonra a szolgáltatók,
eljutottunk oda, hogy a távoli szerveren lévő filmeket akár online is
nézhetnénk.

Olyanra gondolok, hogy mondjuk sambán vagy nfs-en behuzom a távoli
filerendszert.

Csakhogy jólenne mindezt úgy tenni, hogy a film nézés közben a film le is
töltődjön.

Van arra valami módszer, hogy az mplayer ne csak feldolgozza az adatokat
hanem ki is írja vissza egy file-ba? esetleg gyorsabban is mint ahogy
lejátsza valami dinamikus cache szerűen?

Vagy valami külső programmal meg lehet ilyesmit oldani? Mert ugye, ha csak
simán elkezdek letölteni egy avi-t, akkor azt nem tudom lejátszani, amíg a
letöltés be nem fejeződik, mert... ő nem is tudom pontosan miért, de kell
neki az egész file vagy csak a végéről valami vagy ilyemsi:-)

Előre is thx a válaszokat
    SyS