Re: [Mplayer-felhasznalok] szellemkép

Nagy Ga'bor ngabor2 at freemail.hu
Wed Nov 10 18:33:40 CET 2004

On Wed, 10 Nov 2004, Toth, Csaba wrote:

> Szerintem meg lehet, hogy az a bizonyos "szellemkep" valojaban az
> interlace adas furesz effektusa. Nem definialta a user, hogy pontosan
> milyen az a "szellemkep". Mintha a paros es paratlan sorok el lennenek
> csuszva? A user (plane, hogy nonemu) elkepzelheto, hogy a technikai
> reszletekhez nem ert.

Bevallom, keves az elmeleti tudasom ehez a temahoz, lehet, hogy tevedek.
De jozan paraszti esszel, ha el vannak csuszva a sorok egymashoz kepest,
akkor inkabb kettos kep lenne, nem halvanyabb szellemkep.
D eigazad van, varjuk meg az eredeti kerdezo valaszat, hogy milyen
szellemkepet lat: elcsuszva halvanyabbat, vagy elcsuszva kb. azonos
erossegut. Az elsore irtam az annak idejen a GURUn megjelent valaszt.

--
  NGabor

     06/30/677-14-99          #Linux forever! (Debian Sid; 2.4.27)
***Pánikra semmi ok, a tengerfenéktől lejjebb nem süllyed a hajó.***