Re: [Mplayer-felhasznalok] szellemkép

Nagy Ga'bor ngabor2 at freemail.hu
Tue Nov 9 20:30:49 CET 2004

On Tue, 9 Nov 2004, Arpi wrote:

> Hi,

> mplayer ghostbusters.avi :)))

Ennél az én javaslatom kissé konstruktívabb. Eleve meg kell akadályozni,
hogy szellemképes legyen. a szellemkép ha jól értettem attól keletkezik,
hogy a hullámok vételekor nem csak az adás jön le, hanem mindenféle közeli
dolgokról visszaverődve is megtalálja az antennát. Ez egy kis késleltetést
jelent, ezért van szellemkép. Ha az antenna "szabadon" van, tehát nem tud
visszaverődni a jel semmiről, akkor nincs szellemkép. Különösen a közeli
fémtárgyak az okai, ha jól sejtem.

--
  NGabor

     06/30/677-14-99          #Linux forever! (Debian Sid; 2.4.27)
***Pánikra semmi ok, a tengerfenéktől lejjebb nem süllyed a hajó.***