[Mplayer-felhasznalok] dvd magyarhang

Banszki Gabor banszki.gabor at chello.hu
Mon May 24 22:09:42 CEST 2004

Lehet, hogy mas a baj.

Ketfelekeppen lehet hivatkozni a magyar hangra:

1. -alang hu
ez a nepszeru meg ecceru, de sajnos nem mindig mux

2. -aid XXX

ahol XXX az audio stream id, ha verbosity-vel inditod a playert....

mplayer -v dvd://

....akkor valami ilyet kellene keresned az outputbol, ami tartalmazza
az aid-ket.

[..]
[open] audio stream: 0 audio format: ac3 (5.1) language: en aid: 128
[open] audio stream: 1 audio format: dts (5.1) language: hu aid: 137
[open] audio stream: 2 audio format: ac3 (5.1) language: hu aid: 130
[..]

Remelem ez segit......

G.