[Mplayer-felhasznalok] [off] Radeon 9100 es TVout

Suity Zsolt suich at hotpop.com
Fri May 21 21:28:08 CEST 2004

Kapasbol elnezest kerek, hogy nem teljessen idevago temaval hozakodok, de...

...de hetfo de-ig el kell dontenem, kell-e a $SUBJECT
Ma lerantottam az ATI drivert (ATIrol), bedobtam a kartyat, 3x vegigporgettem
az instal-config miegymast. Miutan a 2. sikertelen probalkozas utan
elolvastam a doksit+megturtam a netet sikerult beloni a 3D-t es xv-t. Eleg
jol megy (plane az elozohoz viszonyitva)

Itt jon a lenyeg, 3D + sebesseg nekem NEM kell ha nincs TVout (All In Wonder
Pro vot benne, tuner in out stb)
   - Single Head -> nincs TV
   - Clone -> TV van, de 1istene nem akar szinkronba jonni (ez a gond a
Wondernal is de ott legaladd framebuff muxik, ennel nem monitor off - TVn 4x
van a kep kis csuszassal)
   - Big Desktop -> TV van, szinkron nincs
   - Dual Head -> amator vagyok hozza, hogy kell beloni megegy X-t a screen
1re (allitolag akarmilyen feluletet hasznalhatok teljessen fuggetlenul)

Megegyszer elnezest a tisztelt auditoriumtol amiert ilyesmivel zaklatom ;o)

--

Sincerely,
        Suich