[Mplayer-felhasznalok] Nagy fuggoleges felbontas

jzana at omega.kee.hu jzana at omega.kee.hu
Thu May 20 10:36:51 CEST 2004

On 19 May, mplayer-felhasznalok-bounces at mplayerhq.hu wrote:

>szoval az eredeti bekuldonek:
>-lavcopts vcodec=mpeg1video:acodec=mp2:vbitrate=1375
>ja es ha ket svcdre fert fel, akkor nem fog egy vcdre...

71 perces a film. Természetesen megint megpróbáltam SVCD-t csinálni;
időnként bekockázza a képet. Úgyhogy inkább legyen elmosódott, de
folyamatos a film, mint tűéles, de képhibákkal.  Üdv, János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keep the Jungle Law!  (Kipling)  - - -