[Mplayer-felhasznalok] Nagy fuggoleges felbontas

jzana at omega.kee.hu jzana at omega.kee.hu
Wed May 19 22:01:15 CEST 2004

Az eredeti film 480x576 volt. Át akartam írni VCD-re, ezért ezt csináltam:

cat /f/video/oroszlan_3_1.mpeg /d/video/oroszlan_3_2.mpeg | mencoder -oac
lavc -ovc lavc -vf scale=352:288 -forceidx -o oroszlan.mpg -

Persze, a képminőség alaposan romlott. Meg lehet-e ezt csinálni úgy, hogy
ne legyen akkora romlás? (valami élesítő algoritmussal). Üdv, János

U.I. a lemez már megvan, de még nem tudtam megnézni a filmet. Azt már
tudom, hogy az illesztési ponton sem a hang, sem a kép nem ugrik.

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keep the Jungle Law!  (Kipling)  - - -