[Mplayer-felhasznalok] ket bug a pre4-ben

Khiraly khiraly at cia.hu
Tue May 18 19:02:23 CEST 2004

Hi!

Egy eve hasznaltam mplayeremet megelegedessel(MPlayer
dev-CVS-030510-19:14-2.95.4), most vettem egy dxr3 kartyat es
letoltottem a pre4-et. Leforgattam. Btw, akinek debianja van(SID) az
valszeg a linux-kernel-headers csomagbol a legujabbat akarja, kulonben
nem fordul le.

Noh szoval a bugok:
A.
Film inditasanal egy pillanatra feher kepet rak ki, tehat villan egyet
minden inditasnal. A regi ilyet nem csinalt.

B.
metacity(2.6.5)
1. elinditjuk a filmet(nem fullscreenben)
2. az ablakot arrebb mozgatjuk (mondjuk alulra)
3. kirakjuk teljes kepernyore.
Ilyenkor megbolondul mplayer, es el van csuszva teljes kepernyo. Ha nem
vilagos kuldok shotot.

Ez masnal is elojott(metacity 2.6.1), es o mondta(kozatt), hogy -pre3
ban ez a hiba nincs jelen.
Az egy evvel korabbiban sincs benne;)

Udv,
 Khiraly