[Mplayer-felhasznalok] dvd file meret [off topic]

Pásztor Szilárd don at sztaki.hu
Sun May 16 12:04:28 CEST 2004

Arpi:

> kezdjuk ott, h a dvd az nem iso9660, hanem udf
> es fejezzuk is be itt :)

A dvd egy block device, azt írsz rá, amit akarsz, akár még filerendszer sem
kell. Csak nincs garantálva, hogy vissza is tudod olvasni, ezért az iso9660
nem használja azokat a területeket, amiket esetleg nem lehet jól kezelni a
cd-n vagy dvd-n.

Az udf a gyári dvd-k filerendszere, nem muszáj azt használni, nincs benne az
álmoskönyvben. Ha meg a júzer magának ír adat dvd-t, akkor tipikusan nem
próbál udf-et képezni rajta.