[Mplayer-felhasznalok] matrox

ZIEGLER Ga'bor ziegler at alpha.tmit.bme.hu
Fri May 14 17:48:09 CEST 2004

>De. Mennyit er neked?
>
>Egyebkent egy eromube berakva siman vitte a DVD lejatszast. Pedig nem kellet
>volna tudnia. A nyavalya se erti...:)
>
>Matrox Mystique II, ha jól elmexem.

Egy Matrox Mystique II-vel én néztem feliratos SVCD felbontású DIVX-es
videót P-I 200MMX-en "-double -vo vesa -framedrop -autoq" beállítással ,
kb 20..22fps-el, azaz egészen élvezheto" módon.
A framedrop észre veheto" volt (kicsit darabos mozgás ido"nként), de én
BME kollégiumban laktam, ahol Junoszty TV-n néztünk hangalámondásos VHS
filmek "X. másolat" mino"ségben, ahhoz képest ez majdnem mozi élmény
volt :-)

Igaz, hogy ehhez Moviex-ot kell bootolnom, mert egyébként 5..10 fps jött
csak ki, még ha legtöbb daemont le is lo"ttem, és persze az UDMA-33-as
winchester sebesség is kellett hozzá.

G.