[Mplayer-felhasznalok] g450 cable

Khiraly khiraly at cia.hu
Thu May 13 18:41:16 CEST 2004

2004-05-13, cs keltezéssel 17:11-kor Keller Attila ezt írta:
> Igen legalabb is a regebbi biztos.(http://dxr3.sourceforge.net/)
> Igaz nekem most 2.6.5 kernel alatt nem sikerult beinditani. (meeg)

> A regebbi csak mpeg1 meg 2-ot tud, de az mplayer megoldotta...

Hi!

Orulok, hogy nekd van ilyened es hasznalod is. Valaszolnal par
kerdesemre?
- Ezeket a kartyakat mire talaltak ki? Mert olvastam olyat, hogy dvd
lemezt kozvetlen jatszananak le regi gepeken.
- Ezeknek milyen bemenetuk es kimenetuk van? Tehat van pl. tv-outja(nem
lenyeg), vga(lenyeg).
- Tud-e tv jeleket fogadni, vagy mas *bemeno* jelek digitalizalasara
hasznalhato-e?
- Te miert vetted?(ha megkerdezhetem;)
- hany % CPU-t fogyaszt divx-es film lejatszasanal?
- Hasznalhato-e menusitett navigalasra(taviranyitoval(lirc))
Ilyenre gondolok:
http://freevo.sourceforge.net/screenshots_blurr.html#freevo_ss1
http://www.mythtv.org/modules.php?name=MythFeatures

Vagy csak az mplayer tud ra kiadni? X nem tud futni rajta(pl. jatekot is
ki tudnek rajta tenni)

Udv,
 Khiraly

ps: ha ez itt nagyon offtopic, maganban is valaszolhatsz!