[Mplayer-felhasznalok] SBLive! AC3

Fabian Attila fabiana at elte.hu
Wed May 12 20:22:06 CEST 2004

> Meg lehet azt oldani valahogy, hogy az sblive digitalis kimenetet egy
> olyan ac3 dekoderes erositore kossuk, amelynek koaxalis es optikai
> digi bemenete van?
>
> A hangkartya egy sima 5.1 live, hatul van rajta egy jack-es digitalis
> kimenet, magan a kartyan pedig van valami spdif/out cucc, de mit lehet
> ezekkel kezdeni?

Egy két részre osztott jack-et nyomtam az SBLive digit. kimenetébe és azt egy
valamilyen sima hagyományos rc átalakítoval pedig az AC3 ill. DTS erősítő
koxos digit. bemenetére kötöttem, és frankón szólt a DD ill. DTS hang. Persze
be kellett állítani, hogy onnan jöjjön a hang kifelé. Az Mplayer-el még nem
sikerült a DD ill. DTS hangot előcsalogatni, de egyszer hátha sikerül majd.

ati