[Mplayer-felhasznalok] mencoder lavcopts

Veres Imre six at freemail.hu
Fri May 7 11:25:39 CEST 2004

Sziasztok!

Az a bajom, hogy barmilyen bitrate-et adok meg az
mencoder-nek, a vege mindig ugyanakkora lesz, kb. 1,3G. Ezt
nekem akkor szokta jatszani, ha el van b* valamelyik
lavcopts vagy video filter parameter. A problema az, hogy
nem tudom, mi a hiba ez alkalommal. Meg tudnatok nezni az
alabbi sort?

mencoder dvd://1 -dvd-device /mnt/floppy/ -oac mp3lame
-lameopts br=192:vol=8 -ovc lavc -lavcopts
vcodec=mpeg4:vqscale=3:vhq:v4mv:trell:autoaspect:vbitrate=1690:vpass=2
-sws 2 -vf scale=640:512:1:3 -o kb.avi

Ha szerintetek van valami hiba benne, akkor szoljatok legyszi!

Ja, es meg egy fontos kerdes, amely nincs osszefuggesben az
elozovel: ha lefuttattam mar a masodik pass-t (es ez lenne a
3.), akkor az ugye nem szamit, hogy most esetleg mas
bitrate-et adok meg? A divx2pass.log-on nem valtoztat az,
hogy hany bitrate-tel futtatom, igaz?

Koszi!

s.