[Mplayer-felhasznalok] phase

rr rr at rr.sote.hu
Tue May 4 12:50:40 CEST 2004

Sziasztok,

A pre4-ben a -vf phase=b-vel szuperul megy a tfields=4.

 O R O K    H A L A M .

 A -lavcopts top=1 -et megadtam; egyedul nem eleg, egyaltalan kell?

viszont a cat *.avi|mencoder - -ovc copy -oac copy
nem megy csak pre3-ban nekem. (nem folytatja az elso file utan)

Vegul nem lehet(ne) szabdalni az outputot mondjuk 2 gigankent?
Az MPlayer nagy elonye a paramereterezhetoseg, jol ki lehetne haszalni IMHO.

Nagyon sok uj opcio keletkezett. Ez nyilvan nem veletelen, de a
kernelforgatashoz hasonloan, itt is elkelne a _megfelelo_ helyeken, a
ha_nem_erted_ugord_at komment. Nehol van is megfelelo megjegyzes, (pl lassit,
vagy csak epp hogy emeli a minoseget stb), de sok helyen me'g elkelne vmi.

megegyszer koszonet a phase-ert. Minden igazan fontos problemat megoldotta

udv

Radnai András
egyketto3 at rr.sote.hu