[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Sun Mar 28 18:39:33 CEST 2004

On Sun, 28 Mar 2004 14:29:50 +0200 (CEST)
VMiklos <mamajom at axelero.hu> wrote:

> khm, ha van ra igeny, megirhatom...

Hi,

En probaltam atirni, de a video bitratet, valahogy mindig 2500kbit/s al
csinalta, es kozben kiderult hogy amiert elkeztem, azaz hogy a tesom le
tudja jatszani a hordozhato vcd lejatszojaval, ertelmet veszetette,
mivel szerintem nem jo a lejatszoja. Ugytunik valahogy elrontotta azt a
reszt.

Szoval reszemrol mar nem fontos a program.
De azert koszi, es bocsi ha mar atirtad.

udv,
Attila