[Mplayer-felhasznalok] kulso filebol ac3

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Mar 26 19:55:48 CET 2004

Hali,

> ezt ugy ertsem hogy mindenfele kapcsolo nelkul eszreveszi az AC3 filet
> (melik verzio) ?

Ez igencsak meglepne, bar vegulis amiota nem kovetem a g1 fejlesztest minden
megtortenhetett...

Mar csak azert is fura, mert az mplayerben nincs ac3 demuxer (igazabol az mar
framer, nem demuxer). Van egy hack, megpedig a -rawaudio on,format=0x2000
amivel lejatszhato ac3, sot megkockaztatom ezt lehet az -audiofile opcioval
is kombinalni (biztosan nem tudom, Albeu kodjat meg o maga sem latja at :))
es akkor osszehozodik a keppel, de tekerni akkor sem lehet ugy hogy
szinkronban maradjon.

A mencoder megint jo kerdes, ha egyik fileban sincs skip, es stimmel a
sebesseg akkor elvileg ossze lehet framecopyzni.

A'rpi / MPlayer, Astral & ESP-team

--
PyMaViS - my answer to worm storm - http://mplayerhq.hu/~arpi/pymavis/