[Mplayer-felhasznalok] vmw9 kerdes

DUSIK Andras dusik at math.u-szeged.hu
Wed Mar 24 20:52:09 CET 2004

On Wed, 24 Mar 2004, Kerti [ISO-8859-15] Balázs Gábor wrote:

> Az tok jo...es nem csuszik a kep es a hang? Mert en is leszedtem
> mencoder-el, de nem jo a kep/hang arany. 11GB az cirka 3 DVD, nem is

Nem mencoderrel, mplayerrel:
mplayer -dumpstream -dumpfile szeles_30.wmv \
mmst://195.228.246.75:80/mte/szeles_30.wmv

Persze nem csuszik.

En egyszerre 4-et toltogettem, amikor eszembe jutott rajuk neztem es
amikor befejezte az aktualis letolteset, akkor nyomtam rajta egy ctrl-c-t,
minthogy a vegen nem lep ki magatol, ahogy arrol mar szinten volt szo a
listan. Igy 3 nap alatt lent volt mind.

-=DUSIK  Andras=- mailto:dusik at math.u-szeged.hu
* ICQ: 17973222 * http://www.math.u-szeged.hu/~dusik/