[Mplayer-felhasznalok] kulso filebol ac3

jzana at omega.kee.hu jzana at omega.kee.hu
Tue Mar 23 20:58:55 CET 2004

On 23 March, mplayer-felhasznalok-bounces at mplayerhq.hu wrote:

>avis filmhez külső ac3 hangot mellékelt valaki,ezt szeretném lejátszani
>urambocsá bele menkodolni (csuszás ???) , mikent lehet ezt elérni.
>(az xmms ac3plugja lejatszotta a filet, csak igy elegnehéz szinkronban
>inditani és tartani)

Valamelyik manuál szerint ezt csak 5.1 hangkártya tudja megcsinálni.
Ha mégis megy, ki kell számítanod a késleltetést, ill. a frekvecncia
csúszást. Hasonlóval bajlódom én is. (Küldöldről származó magyar nyelvű
felirat 23.97 képváltásszámhoz, 25 Hz-es filmre... Üdv, János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keep the Jungle Law!  (Kipling)  - - -